Direct aanvragen.

Vragen tijdens het bestellen bel ons op 020 89 500 45.

Veelgestelde vragen.

Kan mijn huidige nummer mee?

Wij verhuizen graag je bestaande nummers. Dit doen wij in samenspraak en pas nadat alles goed geconfigureerd is. Zo heb blijf je altijd bereikbaar zonder downtime. 

Wie onderhoud mijn telefooncentrale?

Wij zorgen ervoor dat jouw telefooncentrale altijd beschikbaar is op je vaste telefoon, in de browser of via onze APP. Je kan alles zelf beheren in je online portaal - en zit je toch vast - dan helpen wij je direct verder.

Kan ik mijn eigen VOIP telefoon gebruiken?

In theorie kan iedere VOIP telefoon worden aangesloten op ons platform, dit gaat via een SIP verbinding. Wanner je een abonnement bij ons afsluit ontvang je persoonlijke logingegevens waarmee je direct kan bellen en gebeld kan worden. Wij verkopen ook VoIP telefoons die direct wij gratis voor-installeren. 

Wat zijn de belkosten

Meer bellen betekend goedkopere tarieven, deze staan in je portaal. 

Nationaal €0,022 p.m
Mobiel €0,089 p.m
Start gesprek €0,03 per gesprek.

Kan ik ook onbeperkt bellen?

Met ons onbeperkt abonnement kan je onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland. Daarnaast zitten alle modules direct inbegrepen in je pakket.