Direct aanvragen.

Vragen tijdens het bestellen? Wij zijn dagelijks bereikbaar op 020 89 500 45, optie twee voor verkoop/sales. 

Veelgestelde vragen.

Kan mijn huidige nummer mee?

Wij verhuizen graag je bestaande nummers. Dit doen wij in samenspraak en pas nadat alles goed geconfigureerd is. Zo heb blijf je altijd bereikbaar zonder downtime. 

Wie onderhoud mijn telefooncentrale?

Wij zorgen ervoor dat jouw telefooncentrale altijd beschikbaar is op je vaste telefoon, in de browser of via onze APP. Je kan alles zelf beheren in je online portaal - en zit je toch vast - dan helpen wij je direct verder.

Kan ik mijn eigen VOIP telefoon gebruiken?

In theorie kan iedere VOIP telefoon worden aangesloten op ons platform, dit gaat via een SIP verbinding. Wanner je een abonnement bij ons afsluit ontvang je persoonlijke logingegevens waarmee je direct kan bellen en gebeld kan worden.

Wat zijn de belkosten

Meer bellen betekend goedkopere tarieven, deze staan in je portaal. 

Nationaal €0,022 p.m
Mobiel €0,089 p.m
Start gesprek €0,03 per gesprek.

Kan ik ook onbeperkt bellen?

Met ons onbeperkt abonnement kan je onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland. Daarnaast zitten alle modules direct inbegrepen in je pakket. 


Leer alles over de uitgebreide functies van ons VOIP platform

Tijd voor een persoonlijk gesprek?

De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45