De keuze is reuze.
Druk 1 voor support, 2 voor sales en 3 voor een biertje. Stel je keuzemenu in en laat deze doorsturen naar aparte (externe)nummers of groepen.
Druk 1 voor support, 2 voor sales en 3 voor een biertje. Stel je keuzemenu in en laat deze doorsturen naar aparte (externe)nummers of groepen.
De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45
Een keuzemenu is een reeks met numerieke opties die bellers horen wanneer ze naar een nummer bellen, zoals: ‘Voor piet, toets 1, voor de afdeling inktflip, toets 2.’ Nadat de beller een keuze gemaakt heeft, kun je deze doorsturen naar een bepaalde medewerker of belgroep.
Vragen tijdens het bestellen? Wij zijn dagelijks bereikbaar op 020 89 500 45, optie twee voor verkoop/sales.
Wij verhuizen graag je bestaande nummers. Dit doen wij in samenspraak en pas nadat alles goed geconfigureerd is. Zo heb blijf je altijd bereikbaar zonder downtime.
Wij zorgen ervoor dat jouw telefooncentrale altijd beschikbaar is op je vaste telefoon, in de browser of via onze APP. Je kan alles zelf beheren in je online portaal - en zit je toch vast - dan helpen wij je direct verder.
In theorie kan iedere VOIP telefoon worden aangesloten op ons platform, dit gaat via een SIP verbinding. Wanner je een abonnement bij ons afsluit ontvang je persoonlijke logingegevens waarmee je direct kan bellen en gebeld kan worden.
Meer bellen betekend goedkopere tarieven, deze staan in je portaal.
Nationaal €0,022 p.m (gemiddeld €1,32 per uur bellen)
088/085 €0,022 p.m
Mobiel €0,089 p.m
Start gesprek €0,03 per gesprek.
De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45