Automatisch doorsturen naar je mobiele telefoon.

Stuur inkomende gesprekken direct door naar je mobiele telefoon. Je kan een onbeperkt aantal vaste-en mobiele nummers toevoegen aan je VoIP centrale. Voeg bijv collega’s toe die de telefoon moeten opnemen als jij niet bereikbaar bent. 

Gratis

Voeg gratis app toe in je account

Bekijk alle apps Bereken kosten

Tijd voor een persoonlijk gesprek?

De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45

Automatisch doorschakelen.

Schakel (automatisch) je gesprekken door naar je mobiele telefoon zonder. Ben je weer terug op kantoor dan activeer je de vaste telefoon weer.

  • Schakel automatisch of afhankelijk van je belplan door
  • Naar een telefoon of een groep van mobiele nummers
  • Direct ingesteld zonder technische kennis
  • Naar vaste, mobiele of buitenlandse nummers

Direct aanvragen.

Vragen tijdens het bestellen bel ons op 020 89 500 45.

Veelgestelde vragen.

Kan mijn huidige nummer mee?

Wij verhuizen graag je bestaande nummers. Dit doen wij in samenspraak en pas nadat alles goed geconfigureerd is. Zo heb blijf je altijd bereikbaar zonder downtime. 

Wie onderhoud mijn telefooncentrale?

Wij zorgen ervoor dat jouw telefooncentrale altijd beschikbaar is op je vaste telefoon, in de browser of via onze APP. Je kan alles zelf beheren in je online portaal - en zit je toch vast - dan helpen wij je direct verder.

Kan ik mijn eigen VOIP telefoon gebruiken?

In theorie kan iedere VOIP telefoon worden aangesloten op ons platform, dit gaat via een SIP verbinding. Wanner je een abonnement bij ons afsluit ontvang je persoonlijke logingegevens waarmee je direct kan bellen en gebeld kan worden. Wij verkopen ook VoIP telefoons die direct wij gratis voor-installeren. 

Wat zijn de belkosten

Meer bellen betekend goedkopere tarieven, deze staan in je portaal. 

Nationaal €0,022 p.m
Mobiel €0,089 p.m
Start gesprek €0,03 per gesprek.

Kan ik ook onbeperkt bellen?

Met ons onbeperkt abonnement kan je onbeperkt bellen naar vast en mobiel binnen Nederland. Daarnaast zitten alle modules direct inbegrepen in je pakket. 


Onbeperkt aantal telefoonnummers.

Een enorme keuze uit vele telefoon-en servicenummers die je eenvoudig kunt laten koppelen naar je belgroep, team of doorschakelen naar je eigen mobiele nummer.

Een vaste telefoon op locatie.

Met onze VoIP telefoons bel je via het internet en vaak goedkoper dan regulier aanbieders. Onze VoIP telefoons worden volledig geconfigureerd geleverd, je hoeft deze dus alleen aan te sluiten en kan direct bellen- en gebeld worden.

Bestel direct online

Bellen via je browser.

Met onze Webphone bel je via je laptop of desktop-browser met je vaste telefoonnummer op elke plek in de wereld. Zo ben je altijd flexibel bereikbaar op de momenten die jij wilt.

Bellen via de browser is ideal voor flexwerkers, mensen die veel onderweg zijn, klantenservice of thuiswerkers. Een headset wordt aanbevolen.

Inloggen webphone

Mobiele app.

Met de Call4Less app bel je met je smartphone, maar dan niet meer via je 06-nummer. De app is gekoppeld aan het nummer van je bedrijf en kun je bellen en gebeld worden met je zakelijke ‘vaste’ telefoonnummer. De Call4Less app werkt via WiFi, 3G, 4G en 5G.

Wachtrijen.

Met wachtrijen verspreid je gemakkelijk het aantal inkomende bellentjes over je belgroep. De beller hoort direct hoeveel wachtende in de wachtrij wachten, eventueel met wachtmuziek. De eerste medewerker die beschikbaar is krijgt de inkomende lijn door.

Tijd voor een persoonlijk gesprek?

De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45

Gemakkelijk beheren.

Met de Call 4 Less online beheeromgeving krijg je direct toegang tot functies die tot voorheen alleen mogelijk waren voor de grote multinationals.
In de beheeromgeving bepaal jij welke diensten je wilt gebruiken, zoals openingstijden, belgroepen, keuzemenu’s en statistieken. Vervolgens richten klanten zelf het platform geheel naar eigen wens in.

Openingstijden.

Stel gemakkelijk openingstijden in met welkomstberichten of een speciaal bericht wanneer jullie gesloten zijn. 

Met ‘Openingstijden’ richt je je telefonie in op basis van tijd, datum of dag van de week. Hier koppel je weer voorwaarden aan waarmee het gesprek wordt doorgestuurd naar mobiel, een collega of voicemail

Voicemail2Email.

Je voicemail: ideaal als je je even je telefoon niet kan opnemen. In je Call4Less portaal kun je verschillende voicemail-instellingen makkelijk zelf beheren, zoals je voicemail aan- of uitzetten, de taal van je voicemail wijzigen of gemiste oproepen bekijken. Onze Voicemail2Email stuurt alle voicemailberichten direct naar je email. 

Keuzemenu's.

Een keuzemenu is een reeks met numerieke opties die bellers horen wanneer ze naar een nummer bellen, zoals: ‘Voor piet, toets 1, voor de afdeling inktflip, toets 2.’ Nadat de beller een keuze gemaakt heeft, kun je deze doorsturen naar een bepaalde medewerker of belgroep.

Gespreksopname.

Het is altijd handig om na een telefoongesprek alles nog een keer goed door te nemen. Zo kan je met onze module gespreksopname gemakkelijk gesprekken terugluisteren, opslaan of delen met andere. Handig voor interne training of wanneer je telefonische overeenkomsten afsluit.

Welkomstbericht.

Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk. Verwelkom je bellers met een vriendelijke groet aan het begin van het gesprek. Vertel je bedrijfsnaam, openingstijden of een belangrijke melding die alle bellers gehoord moeten hebben.

Doorsturen.

Stuur inkomende gesprekken direct door naar je mobiele telefoon. Je kan een onbeperkt aantal vaste-en mobiele nummers toevoegen aan je VoIP centrale. Voeg bijv collega’s toe die de telefoon moeten opnemen als jij niet bereikbaar bent.

Groepen.

Maak meerdere groepen aan en deel deze zo in dat je optimaal bereikbaar bent.

Door gebruikers toe te voegen aan groepen deel je keuzemenu’s, doorschakelingen of openingtijden gemakkelijk in.

Tijd voor een persoonlijk gesprek?

De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45

Tijd voor een persoonlijk gesprek?

De oplossing is maar een belletje bij je vandaan 020 89 500 45