Je hebt ze vast voorbij zien komen: de nieuwe features en verbeteringen die onze developers het afgelopen jaar hebben doorgevoerd op het platform, de mobiele app en de webphone. In dit productoverzicht blikken we terug op alle ontwikkelingen in 2024. Zo ben je nog voor het nieuwe jaar volledig op de hoogte van alle nieuwe features en wat we in 2025 in gaan bouwen in ons platform.
Call control – gesprekken aannemen via de headset
Call control is misschien wel de handigste feature die we in 2024 lanceerden. Met deze feature nemen jouw klanten inkomende gesprekken die binnenkomen op de webphone direct aan via hun headset. Ook zichzelf (un)muten en gesprekken in de wacht zetten kan nu zonder gebruik te maken van een muis.
Dankzij deze feature kunnen gebruikers efficiënter werken, waardoor ze tijdens gesprekken meer focus ervaren en hun klanten beter te woord kunnen staan.
Voor jou biedt deze feature een interessante upsell mogelijkheid. Om de feature goed te gebruiken is een goede VoIP-headset een vereiste.
Voicemail naar tekst – uitgeschreven berichten in de mailbox
Het beluisteren van voicemailberichten wordt door veel bedrijven als een tijdrovende taak ervaren. Daarbij gaat het niet alleen om het beluisteren van het bericht zelf, maar ook om het interpreteren van de inhoud en het uitzetten van de daaraan gekoppelde acties.
Dit jaar bedachten we: lezen door je voicemailberichten gaat veel sneller. Zo heeft een gebruiker direct helderheid over de opvolging of acties die nodig zijn om de beller tevreden te stellen.
Realtime statistieken – altijd inzicht in zakelijke telefonie
Hoe meer inzicht je hebt in je telefonie, hoe meer controle je hebt over je bereikbaarheid én klanttevredenheid. Daarom zorgden we er dit jaar voor dat ze de statistieken realtime inzichtelijk hebben. De actuele gespreksduur, het percentage beantwoorde gesprekken, het aantal belpogingen en de gespreksduur zijn op elk moment te bekijken, waar dat eerder aan het einde van de dag geüpdatet werd.
Daarnaast is er de mogelijkheid om wachtrijstatistieken eenvoudig delen, bijvoorbeeld met een team van sales of support. Dat kan voortaan zonder in te loggen in de portal. Met de url van de wachtrijstatistiekenstream je deze informatie eenvoudig op een groot scherm. Zo krijgt iedereen binnen het bedrijf mee hoe druk het is.
Goed om te weten: de wachttijd voordat een gesprek wordt aangenomen voegen we sinds dit jaar automatisch toe bij het exporteren van de gesprekkenlijst.
Gebruikersstatus – direct zien of collega’s beschikbaar zijn
Even niet bereikbaar zijn voor klanten, maar wel voor collega’s? Dat is vanaf dit jaar zichtbaar in de gebruikersstatus. Deze feature geeft de zekerheid dat alleen de gewenste gesprekken naar de gebruiker worden doorverbonden.
De gebruikersstatus is ook zichtbaar in de portal zodat de gebruiker direct inzicht heeft in de bereikbaarheid van collega’s. Selecteerde de gebruiker voorheen als eindbestemming een bureautoestel onder Gebruiker en belde hij uit met de mobiele app of webphone, dan bleef zijn status op ‘beschikbaar’ staan. Dit is veranderd: in deze gevallen wordt de status van de gebruiker nu correct weergegeven als ‘in gesprek’.
Verbeterde naamherkenning – meteen zien welk bedrijf belt
Zien welk contact er belt, dat kan al jaren op je VoIP toestel, in de mobiele app of de webphone, wanneer deze is opgeslagen in het toestel of in een gekoppeld CRM-pakket. Dit jaar gingen we nog een flinke stap verder. Met onze verbeterde, en slimmer geworden, naamherkenning zien gebruikers nu nog vaker welk bedrijf er precies aan de andere kant van de lijn hangt. Dit werkt ook als jouw klant het nummer niet heeft opgeslagen in zijn telefoonboek of het nummer niet in het CRM-pakket voorkomt. Dit gaat helemaal automatisch en zonder ingewikkelde koppelingen. Zo worden telefoongesprekken een stuk persoonlijker en kan jouw collega meteen focussen op de inhoud.
De contacten uit de recente gesprekkenlijst worden voortaan weergegeven met de naam van degene met wie er gebeld is. Dat betekent dat je de persoon achter het telefoonnummer niet langer hoeft opzoeken. Zo weet je veel sneller met wie het gesprek heeft plaatsgevonden.
Meer beschikbare talen – Spaans en Portugees toegevoegd
Niet alleen de Klik-en-Bel browserextensie is voorzien van nieuwe talen. Ook het telefonieplatform is nu beschikbaar in het Spaans en Portugees. Eerder kwamen er naast Nederlands ook al Engelse, Franse en Duitse taal bij.
Zo is het telefonieplatform in heel Europa goed te gebruiken.
Bulk importeren – alle contacten tegelijk inladen
Het is nu mogelijk om contacten in bulk te importeren in de portal zodat alle contacten in één keer worden ingeladen in de mobiele app en webphone in plaats van per contact. De bespaarde tijd kan jouw klant weer goed ergens anders inzetten.
Dit waren de belangrijkste features en updates van 2024
Nu zijn we benieuwd: welke nieuwe features en producten hoop jij als klant te zien in 2025? Laat het ons vooral weten via info@call4less.nl. We zijn geïnteresseerd in jouw mening en inzichten!
Ook willen we je namens het hele Call4Less-team bedanken voor de succesvolle samenwerking in 2024. Het is dankzij jou dat we ons platform en alle diensten kunnen blijven ontwikkelen. We wensen je heel fijne feestdagen en kijken ernaar uit om je in 2025 weer te spreken.
Onbeperkt zakelijk bellen.
Bereken je toekomstige maandelijkse kosten en vraag een gratis proefaccount aan. Je betaald alleen als je echt via ons gaat bellen.
Voordeligste VoIP van Nederland
14 dagen bedenktijd
Gratis nummerbehoud en wij regelen de overstap
Beste prijs, beste netwerk