Call4Less introduceert een nieuwe feature genaamd “Wachtrijstatistieken” om onze klanten te ondersteunen bij het verkrijgen van inzicht in de details van hun inkomende telefoongesprekken.
Het gebruik van statistieken verbetert de bedrijfsvoering door middel van data-analyse, waardoor bedrijven geïnformeerde beslissingen kunnen nemen, processen kunnen aanpassen en teams kunnen aansturen om klanten snel en effectief te helpen. Voorheen werden wachtrijstatistieken vooral gebruikt in grotere callcenters, maar nu hebben ook kleinere organisaties behoefte aan informatie over inkomende telefonie.
De nieuwe feature biedt realtime inzicht in wachtrijstatistieken, waaronder het aantal wachtenden, actieve gesprekken, ingelogde collega’s, collega’s in gesprek, gemiddelde wachttijd, gemiddelde gesprekstijd, beantwoorde oproepen en afgebroken verbindingen in de wachtrij. Deze waardevolle informatie kan op verschillende manieren worden gebruikt om de bedrijfsvoering te verbeteren, zoals het monitoren van de prestaties van het belteam en het plannen en aansturen van personeel.
Het slim inzetten van wachtrijstatistieken zorgt voor verbeterde klanttevredenheid, hogere efficiëntie, betere inzet van personeel, verbeterde kwaliteit van de dienstverlening en verhoogde productiviteit. De feature is met name onmisbaar voor bedrijven met een wachtrij, zoals klantenservices of huisartsenpraktijken.
Word klant bij de voordeligste van Nederland
Je hebt al een zakelijk VOIP abonnement vanaf €7,50 per maand inclusief 1 gebruiker en Nederlands telefoonnummer. Bellen en gebeld worden doe je gemakkelijk via onze gratis Call4Less app.